Novinky z FTP BraillNet

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Středa Červen 23 13:40:12 CEST 1999

Mili Fandove,
Jelikoz se ke mne doneslo, ze nekteri nevedi, co mohou cekat od
konference ftpnews-l, dovolil jsem si poslat ukazku jednoho z mailu,
ktery byl do teto konference poslan. Takoveto zpravy budou chodit
priblizne dvakrat tydne. Vzdy ve stredu a v patek, aby jste meli na
vikend cerstve informace o novych souborech a mohli vesele v klidu za
levnejsi tarif stahovat.
Snad mi tedy tuto reklamu odpustite. Byla to jen ukazka a ted se jen
prihlaste do zminene konference. Nic Vam pak neunikne a odpadne Vam
se prihlasovat a hledat, kde co pribylo. Vim, ze to neco stoji. Takto
si jen vyberete, co Vas zaujalo a rovnou pudete na zpravne misto a
stahnete.
S pozdravem Zdenek!

Zdenek Bajtl
Metodicke centrum informatiky