Propojeni kabelem

Ladislav Muroň muron na brailcom.cz
Sobota Červen 19 09:48:49 CEST 1999

vazeny kolego,
velmi dobre mi funguje propojeni pres program prime propojenikagbelem
je to vsak pres paraleln=ED port lpt1. Jeden pocitac mam nastaveny jako
hostitel a jeden jako host. Na jednom mam ve slozce tento pocitac
pridany disk e a tak muzu navzajem pouzivat programy z druheho =
pocitac=B9e.
toto propojenimam mezi PC a notebookem

s pozdravem
Ladislav Muron