Propojeni kabelem

Jan Pokorný pokornyj na braillnet.cz
Čtvrtek Červen 17 11:47:22 CEST 1999

Vazeni fandove,

pokousel se nekdy nekdo z vas o propojeni dvou PC s Windows 95 pomoci
serioveho kabelu za pouziti programu Propojeni kabelem? Ja jsem se
o to snazil temer cely vcerejsi pulden, ale kyzeny vysledek se nedostavil
- propojeni se nedarilo!

Obratil jsem se sice na par lidi o radu, jak na to, resp. kde delam
chybu, ale nikdo mi nebyl schopen poradit, nikdo z nich se o takovou
vec doposud nepokousel. Nebyl by mezi vami nekdo, kdo s tim ma nejake
zkusenosti, nekdo, komu se toto propojeni podarilo?

Za odpoved predem dekuji a vsechny vas zdravim.

				Jan Pokorny
				Brno, Kralovo Pole
				pokorny.j na seznam.cz