(Fwd) IDOS vs. 128 MB RAM

Čtvrtek Červen 17 03:02:55 CEST 1999

Vazeni kolegove,

nasledujici mail, tykajici se IDOSu,  muze byt (mozna casem:-)
zajimavy i pro nektere z Vas.

M.J.

------- Forwarded Message Follows -------
From:          "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To:            idos na datis.cdrail.cz
Subject:       IDOS vs. 128 MB RAM
Date:          Tue, 15 Jun 1999 00:22:40 +1

Vazeni,

dnes jsem - na zaklade upozorneni jednoho z nasich zakazniku -
zjistil, ze program IDOS (verze pro MS-DOS) nepracuje na pocitaci se
128 MB RAM v rezimu "V86" (tedy s EMM386 v CONFIGu:-) - po startu
programu se pocitac jednoduse vzdy zresetuje.

Shodou okolnosti jsem pred nekolika dny dopsal programek (viz
ftp://ftp.braillnet.cz/sova/rec20fix.zip), s jehoz pomoci jsem mohl
problem operativne vyresit, ale presto Vas na nej upozornuji -
maloktery uzivatel IDOSu (ktery si napriklad poridi novy pocitac) ma
neco podobneho pri ruce...

S pozdravem

Michal Jungmann