dotaz na archivy?

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Červen 16 10:25:28 CEST 1999

> Zdravim Radku,
>
>     pokousel jsem se stahnout archivni soubory za duben 1999 a kveten
> 1999 a v prislych archivech konci archiv v dubnu dnem 9.4. a v kvetnu
> dnem 11. 5. kvetna Mohl bych vedet proc se tak deje?
>
> Petr Cermak

Dobry den, Petre,

vasi informaci jsem overil a davam vam zcela za pravdu, neco neni
vporadku. Kazdopadne konference generuje archivy spravne, to znamena,
ze archivy jsou na nasi siti ulozeny cele, takze mame podezreni, ze
s nedavnou zmenou verze Mercuryho doslo k nejake drobne uprave ve
smyslu posilani delsich souboru, ktera vsak na prvni pohled neni
videt. Pochopitelne se pokusime v co nejkratsi dobe postarat o
napravu, bude-li to v nasich silach. Zatim je mozne pouzit nasi
webovskou stranku, kde se daji archivy take stahnout.
O vyreseni tohoto problemu budu na konferenci informovat.

Nas web: http://tereza.fjfi.cvut.cz

Dekuji za pochopeni

    Radek Seifert, moderator