Dotaz k setkani

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Červen 16 10:02:33 CEST 1999

> Ahoj Radku.
>
> Chtel jsem se jeste zetat na par veci k tomu srazu fanousku. Co to
> bude presne obnaset ta bolest zad u pocitace? Dale by mne zajimalo,
> jestli na srazu budou nejake pocitace, kde by jsme si mohli prekopirovat
> nejaky ten soubor ci programek. Tak to je zatim vsechno.
> Ahoj Tonda.

Ahoj Tondo a ostatni,

bolest zad u pocitace je dosti znama realita, ale malokdo vi, jak se
proti ni branit, proto zde bude prilezitost poradit se s odbornikem -
jak spravne sedet u pocitace, jak cvicit, jestlize nas uz zada boli,
jake jsou nejlepsi zidle apod.

Prilezitost k pripadnemu kopirovani by mela byt v nedeli, spoleham v
tomto pripade na Michala Jungmanna, ktery tam bude mit jakousi
sestavu, na ktere mimo jine bude i demonstrovat nejaky software.

Mimochodem, mel jsem jiz prilezitost poslechnout si novy hlas, dost
se lisi od toho, ktery jsem slysel pred rokem v Brne, a musim rici,
ze mi pripada skutecne velmi pekny - tyhle veci jsou strasne
subjektivni, mne osobne prijde jeste ochlup prijemnejsi, nez treba
Wintalker. Velmi ho doporucuji pozornosti vsem.

    Zdravi vas

    Radek Seifert