internet 99

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Pondělí Červen 14 23:01:30 CEST 1999

Tak uz i ja. Ano, prislo to necekane a bez varovani. Kazdy mail me
ted bude stat asi 8,19 Kc, protoze pod dve minuty stahovani a odesilani
posty se asi nikdy nedostanu.
Z duvodu sebezachovy sve penezenky, vas tedy vazeni fandove prosim.

1. Hadejte se prosim co nejmene! Polemicke prispevky, prislusne reakce
asi od trech - ctyrech jinych fandu a reakce na tyto reakce, nadmerne
rozsiruji pocet souboru, ktere chcaca-nechcaca musi muj postovni program
prijmout. Za svou osobu slibuji, ze se pokusim o totez, ikdyz sobe
verim pomerne nejmene ze vsech zde zucastnenych.

2. Kdyz uz se hadate, prosim necitujte si navzajem skoro cele prispevky
vasich predrecniku. My uz verime, ze vase postovni programy citovat
umeji. Ale nadmerne citaty nebo nevymazavani predchozich mailu a psani
vasich "RE" a "RE-RE" nad ne, nadmerne prodluzuji delku a rozsah souboru,
ktere
rovnez musi muj postovni program prijmout a ja zaplatit. Vzdyt pekne
si vzajemne vynadat muzeme i bez sahodlouhych citatu. Urcite to v
zapeti nekdo predvede na mne a uvidite, ze to jde!!!

Abych zde citoval - vidite! uz zase ten zlozvyk, pani bayerl. Kazdy
korista = vyuziva to, co ma. A mne se nyni rozhodl "koristat" Telekom.

Takze koncim s pozdravem pro Telekom. Tfuj tfuj tfuj, zlom si vaz!!!

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.