objednavky knih

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Pondělí Červen 14 18:31:48 CEST 1999

    From: bayerl na brailcom.cz
    ::
    Jan: Brailcom poskytuje internetove sluzby KTN a nikoli jejim
    Jan: ctenarum.  To, ze bych mohl pres web objednavat knihy, mi jako
    Jan: ctenari nabizi KTN, u ktere jsem registrovan, nevidim vsak
    Jan: duvod, proc bych mel kvuli tomu byt registrovan u Brailcomu
    ::  Pokud chcete koristac ze sluzeb jakeho koliv providera, musite
    :: se registrovat, npr v SONSu na harfe, v studiu Tereza, a take i
    :: inde
    ::
    JS: To, ze si budu pres Internet objednavat knihy, znamena pro
    JS: Brailcom, dejme tomu, patnact pristupu na jejich server rocne,
    JS: patnact zadani meho jmena a hesla a patnact odeslani
    JS: objednavek. Za toto musim byt registrovan jako jejich uzivatel?

Presne tak. Velice mala cena ze?

    :: Kazda organizace pracujici s penezma veco vykazovat musi, pokud
    :: to nevite, je mi lito.
    ::
    JS: Vim, ale myslim, ze by mela vykazovat tolik, kolik toho skutecne
    JS: dela, coz se mi v pripade objednavek knih nezda.

Presne nerozumim. Zda se vam, ze tvorba objednavkoveho systemu nedala
    zadnou praci, nebo, ze jiz neni treba dale se o tento system starat?

    :: Budme radi, ze v nasi zemi je tak jak je, protoze vim, ze nevsude
    :: si nevidomy, a jeste ten, ktery nema praci, muze nejakou pomucku
    :: opatrit.
    ::
    JS: Souhlasim s Vami, ze, pokud jde o dostupnost pomucek, nejsme na
    JS: tom ve srovnani s jinymi spatne, ale to neznamena, ze nemuzeme
    JS: diskutovat o vecech, ktere se nam zdaji problematicke.

Diskuze nezacina napadanim a obvinovanim.
--

Jan Buchal
Brailcom, o.p.s.