Drobne komplikace v Olomouci

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Pondělí Červen 14 10:09:56 CEST 1999

Mili fandove,

od pana Priborskeho, ktery mi s organizaci naseho setkani vydatne
pomaha, jsem se dozvedel jednu neprilis povzbudivou informaci, totiz
ze v prubehu naseho setkani nebude v provozu mistni restaurace Jalta.
Je nyni jiz pozde na to zjistovat, kolik obedu by bylo treba objednat
pro pripadne nahradni stravovani, proto bych rad upozornil na to, ze
s obedama bude ponekud problem.

Navrhoval bych, abyste se doma predzasobili, pripadne je moznost v
prestavce navstivit jinou restauraci, ktera je vsak od mista
konani setkani vzdalenejsi.

V nedeli dochazi z tohoto duvodu ke zmene v tom smyslu, ze turnaj
bude odehran v jednom kuse, abyste pak pred svym opustenim Olomouce
meli prilezitost dojit se nekam najist. Bude prerusen jen prohlidkou
Tyfloservisu, ktera by mela zabrat asi pul hodiny.

S veceremi neni takovy problem, nedaleko odbocky byla objevena
restaurace, kde je mozne si veceri dat a sednout si pritom i venku.

Velmi se omlouvam za tyto drobne neprijemnosti, verim, ze pro prubeh
naseho setkani nebudou mit rozhodujici vyznam:-)

    S pozdravem

    Radek Seifert, moderator