Kdo to vi, odpovi

Petr Wodak wodak na braillnet.cz
Sobota Červen 12 12:24:20 CEST 1999

Vazeni fandove a fanynky,

pracuji s DOSem a nedavno jsem musel pouzit ze systemove (Windowsari ji
znaji pod pojmem 'zachranna disketa') prikaz SYS.
A svete div se, pocitac pri restartu je hned o neco pomalejsi, prestoze
jsem vubec nic jineho nemenil! Predpokladam, ze to je tim, ze jsou
systemove soubory (COMMAND.COM, IO.SYS a MSDOS.SYS) umisteny nekde na
konci jiz tak plneho disku 1.7GB a cesta k nim je delsi nez pred pouzitim
prikazu SYS, kdy byly okamzite dostupne, neb byly nahrany jako prvni.
Ale to je muj predpoklad, mozna je vse jinak.
Pokud by predpoklad platil, nevite nekdo jak posunout programy nahrane na
disku o neco dale a misto nich nahrat systemove programy? Umi to nejaka
utilita? Co Vy na to?

Zdravi Petr Wodak