objednavky knih

Jan Snyrych Snyrych na km1.fjfi.cvut.cz
Pátek Červen 11 16:55:31 CEST 1999

Dobry den,

Pan Buchal napsal:

> Jen ve strucnosti zopakuji, ze registrace jako ctenare KTN je jedna vec,
>     kterou je treba splnit. Tuto podminku ma splneno asi mnoho lidi.
>
> Vyuzivani databazoveho systemu v obecne prospesne spolecnosti je pak
>     veci druhou. Zde je take treba se registrovat a to ze dvou
>     zakladnich duvodu:
>
> 1. Brailcom, o.p.s., jak jsem jiz vysvetloval je povinna vest evidenci
>     tech, kterym poskytuje sluzby. Musi zkratka cas od casu neco
>     vykazovat.

Brailcom poskytuje internetove sluzby KTN a nikoli jejim ctenarum.
To, ze bych mohl pres web objednavat knihy, mi jako ctenari nabizi
KTN, u ktere jsem registrovan, nevidim vsak duvod, proc bych mel
kvuli tomu byt registrovan u Brailcomu. Je jasne, ze na serveru
Brailcomu musi byt databaze jmen a hesel, to ale prece neni duvod,
abych byl veden jako jejich klient (jak je psano vyse "aby meli cas
od casu co vykazovat").

S pozdravem
   Honza Snyrych

P. S.
Doufam, ze podobnych "foglarovskych" mailu jako dnes se uz ve Fandovi
nedockame.