objednavky knih

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Pátek Červen 11 15:15:16 CEST 1999

Mili pratele,

zaslouzite si vysvetleni a ukonceni teto bourlive diskuse, proto
sdeluji jen tolik, ze s panem Buchalem jsme se neschodli vubec na
nicem, pritom se ukazalo, ze oba dva vyznavame naprosto jine hodnoty,
takze dohoda neni mozna. Mozna znate ten pocit, kdy je clovek proti
jistemu druhu argumentace bezmocny, proto ze sve strany budu nadale k
panu Buchalovi bez komentaru - ostatne o to usiloval celou dobu.
Bude se nyni zrejme pokouset me bud urazet nebo s ironii poukazovat
naopak na nehoraznost mych argumentu. Protoze drtivou vetsinu z vas,
clenu teto konference, docela i osobne znam, verim, ze v minimum meho
zdraveho usudku uverite. Ti, kteri znaji pana Buchala osobne pak asi
budou dobre vedet, o cem hovorim. Nezlobte se proto, ze uz nemam
zaludek ani sebemensi vuli se s takovymi lidmi dohadovat, byt jsem se
dlouho snazil o nestranny pohled.
Pane Buchale, i pres vsechno to, co nas tak zoufale rozdeluje, vam
preji mnoho zdaru, snad se v pristim zivote domluvime lepe.
Ted utikam z boje, budiz mi odpusteno - nejsem ten spravny bojovnik.

Tomasi, dekuju za ten rozhovor, meli jsme sanci presvedcit se, ze
jsme dobri pratele, jen jsme si prechodne trochu nerozumeli, coz me
strasne mrzi a za coz se ti jeste jednou nesmirne omlouvam a naseho
pratelstvi si velmi vazim.

Vsem fandum dekuji, ze byli tak trpelivy, jako moderator jsem se
nechal strhnout do vasni, ktere moderatoru neprislusi a za nez se
stydim. Vynasnazim se, aby se to neopakovalo.

    S pozdravem a podekovanim

    Radek Seifert