K me osobe a Brailcomu was: objednavky knih

Tomas Pavlan pavlan na brailcom.cz
Pátek Červen 11 13:41:11 CEST 1999

Zdravim Radka i konferenci,
povazuji za prospesne pro vsechny, abych se naposled vyjadril k svemu
"ne"propojeni se spolecnosti Brailcom.
    V obdobi zhruba od lonskeho podzimu do jara jsem byl podle
autorskeho zakona placen spolecnosti, ktera tehdy vydavala Obzory,
prilohu......
Vzpominate si, ceho? Brailcom hral v tomto projektu ulohu partnera,
predevsim v oblasti technicke podpory, ale placen, ani odpoveden jsem
mu nebyl. Redaktorem Obzoru, vydavanych ted uz Brailcomem jsem
dodnes zdarma, take na podmet techto diskusi a svych zazitku s
nevidomymi pripravuji clanek na tema obecne atmosfery mezi temito
lidmi. V Obzorech jsem se vsak uz drive k nekterym zavaznym vecem v
teto oblasti vyjadroval, je to na webu.
    Dale jsem byl pritomen na nekolika vystavach na stanku Brailcomu,
kde jsem byl v roli predvadece pracovniho prostredi a odpovidal jsem
lidem na otazky, ale stejne, jako je to i s mou lektorskou cinnosti,
nebyl jsem tehdy v situaci, ze bych musel pozadovat, nebo nejak
probirat otazku financniho honorare. Jsou jednoduse prace, ktere
zdarma delam a pak takove, za ktere si necham zaplatit. Jsem
presvedcen, ze pokud je zde situace, ze mame obecne moznost levneho,
nebo bezplatneho pripojeni k internetu, coz je v Evrope stav naprosto
neobvykly, neni uplne od veci na to nejak reagovat podle svych
moznosti.
    Za vyucovani v Brailcomu jsem byl kdysi odmenen jednou pani
flaskou becherovky, uz ani nevim, s kym jsme ji vypili, ale timto te
pani moc dekuju, vsechno jsem ve zdravi prezil.
    S Radkem Seifertem jsem si predchvilkou ze sluchatka do sluchatka
par veci vyjasnil, bylo to potrebne a jsem s tim spokojen.
    Hezky vikend a prijemnou spolecnost pri bourkach reje, - Tomas

---
Tomas Pavlan - musician, mobil-phone: +420:603:412:076