Objednavky knih v KTN

Antonin Kubac kubac na prv.czn.cz
Čtvrtek Červen 10 23:53:58 CEST 1999

Zdravim vsechny fanousky.

Jak jsem cetl nekolik stanovisek proti objednavkovemu systemu ktn
-Brailcom, tak já bych se postavil na stranu prave Ktn a Brailcomu.
Mam takovy pocit, ze se Knihovna snazi vyjit vsem svym klientum co
nejvice vstric. Rozumim i tomu, ze je nutne pro takovy system nejake
technicke zazemi. Proto snad neni divu, ze doslo prave ke spojeni
s Brailcomem. Ja osobne se spolecnosti zadne osobni zkusenosti nemam,
ale myslim si , ze jejim umyslem pomoci zrakove postizenym lidem.
Byla to rovnez spolecnost Brailcom, ktera zacala jako prvni prosazovat
pripojeni zrakove postizenych lidi na internet. A co se tyka te registrace.
Kazdy system musi mit nejaky rad, jinak se pravdepodobne zhrouti.
Tak to je muj nazor. Neni proti nikomu namiren osobne. Chtel jsem
se jen vyjadrit k objednavkovemu systemu.
Antonin Kubac.