objednavky knih

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Čtvrtek Červen 10 17:51:23 CEST 1999

Ahoj Tome,
Rozebirat vetu po vete se mi to nechce. Myslim, ze odvaznejsi Radek
to jiz jasne napsal. Je to sice poskytovana sluzba zdarma, ale pro
ziskani klientu z duvodu jiz Radkem zminenych.
Jd prece spousta sluzeb na netu zdarma, treba telefonni seznam, a
nikdo nechce, aby si byl u iolu.
My mame sice registrovane lidi na ftp, ale jen s formularem, kde je
jejich podpis kvuli autorskym pravum a pak zrizeny pristup na ftp.
Nejsou ale nutne registrovani u nas na Braillnetu. nebo-li, se s nimi
nemuzeme vytahovat.

Humorne reseni by bylo, kdyby my jsme rekli, ze na ftp jen ten kdo
bude registrovanej u Braillnetu a vy to udelali s tou ktn, jak to je
ted. Bylo by to jedna jedna, ale mne se to prici. Proc myslis, ze to
jiz drive s tim ftp tak udelane nebylo a doufam, ze nikdy nebude!

S pozdravem Zdenek!

      0603/420 731