omluva

Tomas Pavlan pavlan na brailcom.cz
Čtvrtek Červen 10 13:37:10 CEST 1999

Vazeni fandove,
dopis Cestmira Kuchare s diakritikou ukazal, ze jde o dalsi uplne
zbytecny problem.
	Abychom rozeznavali skutecne problemy od nesmyslu nam vsem preje
- Tomas

    Cestmir:      Ahoj fandove.  Omlouvam se vam za dopis ktery puvodne
    Cestmir: mel jit na soukromou adresu proto byl psany s
    Cestmir: diakrytikou. Ja jsem pri odpovedi zapomel prepsat adresu a
    Cestmir: zjistil jsem to az jsem dostal dopisy z konference. Neslo
    Cestmir: tedy z me strany k umyslnemu poruseni pravidel.  Dekuji vam
    Cestmir: za pochopeni, s pozdravem Cestmir Kuchar.