Objednavky knih v KTN

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červen 10 09:39:56 CEST 1999

Mili fandove,

pred par dny jsem obdrzel mail, ktery jste mozna obdrzeli i nekteri z
vas. Pripada mi dost zavazny na to, abych na neho reagoval, krome
toho se osobne setkavam s radou lidi, kteri maji rovnez velke vyhrady
ke zpusobu reseni sluzby, kterou nam nyni nabizi knihovna v
Krakovske. Verim, ze mezi nasimi cleny je mnoho tech, kteri se neboji
vyjadrit svuj nazor verejne a budou reagovat na tuto nejnovejsi
iniciativu panu rouleho a Buchala.
Ackoliv reakce jsou urcite zajimave i pro nasi konferenci, mam za to,
ze minimalne kopie by mela jit tam, kde by nazory meli slyset
nejsilneji, to je do knihovny (KTN na KTN.CZ) a na Brailcom (zrejme
BUCHAL na BRAILCOM.CZ).

Nasleduje ma reakce na inkriminovany mail, kterou jsem odeslal vsem
adresatum, tedy i do konference NOVINKYKTN, pokud nekdo nahodou text
puvodniho mailu neznate, pak je na konci tohoto mailu v uplnem zneni.

    S pozdravem

    Radek Seifert

------- Forwarded Message Follows -------

Vazena knihovno v Krakovske ulici,

po precteni vaseho nize uvedeneho mailu jsem definitivne pochopil
veskere vyhrady tolika lidi k vasim sluzbam. Jestlize se rada z
techto vyhrad dala nejak omluvit, mam za to, ze tento posledni krok
uz je jen a jen vysmechem nam vsem, kteri vase sluzby vyuzivame.
Povazuji tuto novou sluzbu, resp. jeji reseni vazane na nesmyslnou
registraci u jakekoliv firmy, bez ohledu na to, zda je to prave
Brailcom nebo nekdo jiny, za nehoraznost, jednoduse jste se rozhodli
nabidnout vase sluzby jenom nekterym, konkretne tem, kteri budou
schopni vychazet s panem Buchalem. Absolutne nechapu, jak si neco
takoveho za statni penize muzete dovolit, osobne se domnivam, ze tim
porusujete nejen demokraticke principy poskytovani vasich sluzeb, ale
zaroven i nutite vase klienty pokladat si otazky, na ktere by se vam
asi hodne spatne odpovidalo.

Vyzyvam vas, abyste prehodnotili svuj krok a hledali spolupraci s
nekym, kdo bude schopen zajistit objednavaci system knizek pro uplne
kazdeho, jestlize to pan Buchal neumi.
Zaroven vyzyvam vsechny uzivatele vasich sluzeb, aby se k teto
zalezitosti nebali vyjadrit a hlavne si ji nenechali libit. Knihy tu
maji byt pro kazdeho, kdyz to nechapou predstavitele knihovny, meli
bychom jim to spolecne durazne pripominat.

    S pozdravem

    Radek Seifert