Snimani obrazku v DOSu

Středa Červen 9 15:44:19 CEST 1999

Petre,

Recognita 2.0 to opravdu umi. Postup pomoci AUGE momentalne nemohu
vyzkouset, mam ale pocit, ze se obrazek ukladal - pokynem "Sejmout!"
- jako SCANNED.TIF do adresare C:\RECOGN.

Druhou - zarucene funkcni - metodou je zavolat Recognitu v prikazovem
rezimu. Prikaz "RECOGN COMM I soubor" (slovy: RECOGN mezera COMM
mezera I mezera jmeno souboru) Vam ulozi stranku jako obrazek (TIFF?)
do zvoleneho souboru. Nevyhodou obou postupu je to, ze obrazky jsou
a) snimany cernobile a b) je sejmuta vzdy cela stranka.

Jinak, programu na prohlizeni ulozenych obrazku jsou - i pod DOSem -
mraky, se zvetsovanim to vsak asi bude problem. Mozna by ale slo k
tomuto ucelu zaangazovat LP-DOS (obrazek zobrazit nezvetseny pomoci
"normalniho" programu a LP-DOSem zvetsit obrazovku), praktickou
zkusenost s tim ale nemam.

Ostatne, nemate - s ohledem na ten LP-DOS - nahodou pocitac od
Spektry? Spektra sveho casu dodavala celkem slusnou "lupu" pro DOS
jmenem SCAS. Byla sice cernobila, ale alespon neco...

S pozdravem

Michal Jungmann

PS: Zkuste si vzit ty fotky do Olomouce, pustime na ne MagnaVistu
COLOR a treba to dopadne. :-)  M.J.