Snimani obrazku v DOSu

Petr Wodak wodak na braillnet.cz
Úterý Červen 8 20:56:49 CEST 1999

Vazeni fandove,

Nevite nekdo jak mohu snimat obrazky pomoci scanneru HP Scan Jet 4p?
Pro snimani textu pouzivam Recognitu 2.0. Soucasti programoveho
vybaveni je i program AUGE, ktery nabizi snimani textu v grafickem formatu
PCX a ruznych TIFFech. Zkousel jsem nastavit vystup, ale obrazek nikde!
Umi to vubec tento software? Pokud mate nekdo zkusenost, napiste mi na
soukromou adresu: wodak na braillnet.cz nebo do fandy.
Pokud umite snimat obrazky v DOSu at uz barevne nebo cernobile, poradte
jaky software pouzit.Je vubec mozne sejmout obrazek a nejakou softwarovou
lupou si jej prohlednout v DOSu, tak jako to delaji uzivatele Windows
napr. s Magna Vistou?  Soucasti 'historicke' dodavky meho pocitace byl i
LP DOS, ale ten jsem, za 4 a pul roku, skoro nepouzil.  Mozna najde
uplatneni ted.
P.S.: Rad bych se podival na fotografie dcery, ktera bude mit 4 roky a
      doposud jsem ji nevidel. Snad technika pomuze. Pismo na papiru taky
      nevidim a na obrazovce to jde. Tak "uvidime"  (mineno doslova).

Zdravi Petr Wodak