INTERNET 99

Josef Drabek drabek na chr.czn.cz
Pondělí Červen 7 23:01:58 CEST 1999

Dobry den,
 od 1. kvetna jedu uz na Internet99.
informace o tarifikaci - http://internet99.iol.cz
Za zminku stoji provoz v nocnich hodinach od 21 do 7 hodin rano a
pres vikend.; Tady jde prvni impulz pri spojeni, druhy v druhe minute spojeni tzv.
sestavovaci. Dalsi impulzy jdou po 750 sekundach od zacatku spojeni.
Zmena spocivala akorat v prepisu noveho telefonniho cisla, pred ktere
se pro mne z neznamych duvodu muselo napsat i cislo uzlu.
Zdravi Pepa D.