Nove mluveni pro KUK

Sobota Červen 5 04:23:30 CEST 1999

Ahoj Radku (a dalsi pripadni-prvni-zajemci:-),

nemusite se pripravovat na nejhorsi - zadne pokusy na vas (resp.
vasich strojich) v souvislosti s HLASem pachat nehodlam. Pokusni
kralici uz program testovali a momentalne jiz na nem myslim neni
treba nic "opravovat".

Problem, ktery jsem zminil, je ten, ze hodne uzivatelu nema spravne
nastavenou zvukovou kartu a promennou BLASTER. Pokud ma nekdo kartu
spravne nastavenou, tak - at je ci neni zkuseny - nic resit nemusi...

Jak jiste sam vis, vetsina problemu okolo pocitacu se resi na zaklade
zkusenosti - poprve s tim stravis hodinu (v lepsim pripade:-),
podruhe a potreti uz pouzijes to, co jsi predtim pracne vypotil.
Tohle - nikoli "neplacene experimenty v cizi prospech" - jsem mel
ve sve odpovedi na mysli.

Priznavam, ze jsem osobne radsi, kdyz "poprve" neco resim s clovekem,
ktery se umi podivat do AUTOEXECu, vypsat si konfiguraci prikazem SET
apod., a priste uz na to - treba prave s nekym mene zkusenym - mohu
navazat. Strasne nerad totiz lidem borim iluzi, ze pocitace jsou v
podstate docela jednoduche a poslusne... :-))

Hezky vikend.

Michal Jungmann