Demokracie je krehka kvetinka

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Pátek Červen 4 13:51:32 CEST 1999

Cit: = citaty z mailu pana Seiferta.

cit: Vazeny pane Hlavinko,

cit: jsem ponekud prekvapen vasi urazenou az uzkostlivou reakci,

Vazeny pane Seiferte, z me strany plati totez. Ja se pochopitelne
branim Vasemu narceni, ze jsem psal cosi o nedemokraticnosti konference
nebo jejiho vedeni. Ja mohu odprisahnout, ze jsem sluvko "demokracie"
v mailu pro Vas, za poslednich 100 let vubec nepouzil. A vidite, presto
se Vy branite, a to daleko uskostliveji nez ja necemu, ceho se zrejme
vuci Vam nikdo nedopustil a ja tedy rozhodne ne!

cit: Jakakoliv diskuse by
cit: vsak nebyla mozna, kdyby kazdy - podle vaseho vzoru - chapal diskusi
cit: o svych nazorech jako utok na svou osobu, popr. zjemnoval sve
cit: formulace.

Opravdu pane Seifert, nemam v umyslu zjemnovat sve formulace. Jde
mi jen o princip, co jsem psal - tedy formuloval skutecne ja a co jste
si jiz formuloval Vy sam, viz vyse.

cit: Netvarte se urazene a reknete nam vsem fandum, proc si
cit: myslite, ze je neco spatneho na tom, kdyz se prideluji body trem
cit: lidem misto peti, a take byste se nam misto vysvetlovani toho, co a
cit: kdy jste psal, mohl pokusit ozrejmit, oproti kterym pravidlum jsou
cit: zrovna ty nase tak strasne prisna.

Tak tedy: urazene se rozhodne netvarim. A proc bych dal moznost vyberu
peti moznosti z peti? Protoze mi to pripada logictejsi. Objevilo by
se tam mozna vice jmen, nektera by se objevila casteji, mozna by se
prislo i na osoby a moznosti, na ktere si pri danem zpusobu hlasovani
nikdo ani nevzpomnel. Samozrejme by 5 jmen nebylo povinne, jedno jmeno
/ navrh = jeden hlas (na poradi by nezalezelo).
Mimochodem, to jsem si jen potvrdil pri opozdenem hlasovani pana Csepiho.
Ten asi vybiral stejne uzkostlive jako ja, a take volil tataz 3 jmena
co ja.
Kdybych ja mel vice voleb nez 3, zkusil bych asi jako ctvrteho pana
Pavlana (prace s brailskym radkem, s Dosem i Blynuxem, velka praxe
s internetem). S patym by uz byla trochu potiz. Mohla by to byt napr.
Dr. Bubenickova, ale take nekdo ze zastupcu firem (Elvos nebo Rosasoft),
ale mozna bych napsal "zastupce KTN". Rad bych totiz v praxi slysel
na pocitaci nainstalovany, onen povestny program Daysi a jeho cteni
a vyhledavani pasazi na zvukovych CD Romkach.
Nemyslim si tedy, ze jen 3 moznosti pro vyber peti lidi je neco vylozene
spatneho, ale ze pet moznosti by byvalo bylo lepsi.

Pokud se tyka pravidel, byl to vice mene zert. Ta nova pravidla mi
pripadala mnohem rozsahlejsi nez predchozi, mozna je to jen zdani.
Vzdy jsem je zacal cist, pak jsem se podival kolik toho jeste je a
rekl si "ne"! Necham si to na jindy.
Zapomnel jsem ale asi, ze o pravidlech, s jejich tvurcem, se nezertuje.
V tomto pripade se opravdu omlouvam.
	S pratelskym pozdravem vsem "nam" fandum

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.