Konecna podoba setkani

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červen 3 14:38:42 CEST 1999

Pane Hlusi,

strasne nerad bych se mylil, ale podrobne jsem vsechny body jiz
rozebiral drive, navic jsem mnohokrat vyzyval - az mi to bylo trosku
trapne - k diskusi o tom, co se vam na programu nezda ci co byste
radi zmenili. Bylo na to vice jak mesic - a tento konecny program se
od toho puvodniho lisi opravdu jen v detailech. Ale mate pravo se
ptat, proto odpovidam:

Zahajeni je nazev pro diskusi o konferenci, kazdy zde dostane slovo,
aby se kratce predstavil, rekl par slov o tom, jak by si konferenci
dale predstavoval apod. Mam zde prichystano nekolik nosnych temat,
tykajici se vsak pouze konference.

Uz drive jsem zminoval, ze prostoje o prestavkach jsou zamerne vetsi,
aby mel kazdy prilezitost navazat neformalni vztah s ostatnimi, na
chodbach, v okoli strediska, proste aby vse nebylo programove
prehusteno tak, ze by nas od sezeni vse bolelo - a meli jsme
moznost se v prubehu dne i trochu protahnout.

Tim odpovidam i na vas posledni dotaz, je nepredstavitelne byt
zavreny v jedne - a podotykam, ze velmi spatne vetrane - klubovne od
14.30 az do osmi vecera, to proste neni fyzicky ani mozne, ani zdrave.

Vim, ze diskuse ve 20 hodin je dost dlouho pro ty, kteri chteji
prijet jen na sobotu, ale jasne jsme se jiz drive dohodli na tom, ze
setkani bude trvat dva, a nikoliv jen jeden den. Neni proto mozne vse
zaridit tak, aby se podstatna cast programu odbyla do soboty
podvecera a pak uz jsme tam jen tak sedeli - to by asi odjeli
vsichni, a ti, kteri si udelali cas na vikend, by byli urcite nemile
prekvapeni.

Je mi lito, pokud jste neobdrzel jiz drive odeslane vyklady k
jednotlivym bodum, byly dosti obsahle, v poslednim mailu jsem
glosoval jen to, co se zmenilo. Pokud by bylo vice tech, kteri si
rovnez nevybavuji moje predchozi maily a vyzvy k diskusi na toto
tema, prohrabu svuj archiv mailu a obeslu vas jeste jednou.

    S pozdravem

    Radek Seifert, moderator