Upozoneni

Antonin Kubac kubac na prv.czn.cz
Středa Červen 2 22:35:05 CEST 1999

Zdravim vsechny fanousky.

Odpovidam na Rostuv dotaz. Take jsem se zkousel podivat webmail na
mou schranku a neslo to. Pocitac mi dal stejne hlaseni jako Rostovi.Ted
uz resim zablokovani schranky programem Exchange. Tento program dokaze
bezproblemu stahnout i ty kriticke maily, s kterymy si Internet mail
poradit nemuze. MS Exchange je standartnim prislusenstvim Windows95
a tak si ho muze kazdy nastavit.  Kdo by jste si chteli Exchange nastavit,
je nutne predtim si zalozit v pocitaci postovni uzel. Dela se to v
ovladacich panelech. Jeste bych chtel rict, ze s webmailem velice
nerad pracuju. Byl jsem to ja, co se mi ve schrance tak divoce mnozili
zpravy. Webmail ma tu vlastnost, ze kdyz chcete pracovat se schrankou,
nacte si jeji aktualni obsah. Kdyz pak smazete nejakou zpravu, on
ji smaze a znovu nacita aktualni obsah schranky. Pokud je ve schrance
kolem jednoho a pul megabyte, je to hotova tragedie. Doufam, ze mi
rozumite, jak to myslim.
Takze daleko lepsim resenim je nastaveni exchange a je to bezproblemu.Samozrejmne, ze muzete pouzivat soucasne, jak Internet
mail i exchange. Ja pracuju standartne s internet mailem a kdyz se
mi pri stahovani posty ozve, pocitac provedl neplatnou operaci, ukoncim
stahovani a stahnu si postu exchangem. To je vse.
Tonda.

Odesílatel: Rostislav HOLÝ <holy na prv.czn.cz>