Nove mluveni pro KUK

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Středa Červen 2 22:15:15 CEST 1999

Vazeny pane Jungmann. Dekuji Vam za prvni, upozornovaci mail na novy
program "Hlas" ke Kuku. Uz jsem o nem slysel, napr. od Jirky Hlocha.
Rad bych vsak ziskal nekolik upresneni.

Napr. Je mozne si "Hlas" stahnout treba z knihovny KUK na Braillnetu?
A jestlize tam onen "maly balicek" jiz je, co s nim dal? Je nutno
napr. prepsat soubor mluv.exe? Nebo nektery jiny? Nebo vse ponechat
tak jak bylo a jen pridat obsah balicku? A jak potom zajistit volbu
mezi Hlasem a klasickym mluvenim Kuku? Udelat si specialni bat-soubor
hlas.bat?

A jaka je, abych tak rekl obchodni politika tohoto noveho programu?
Je to vsechno v podstate free pro "stare" uzivatele Kuku? Nebo je
potreba do Galopu ci Jirkovi Mojziskovi zaslat instalacni disketu,
na kterou bude tento novy program jaksi pridan?
A jaka je eventualni cena rozsireni programu?
Mnohokrat dekuji za Vasi odpoved pres konferenci.
	S pozdravem

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.