Ja som zabudol odhlasovat - co teraz?...

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Červen 2 13:42:36 CEST 1999

Vazeny pane Csepi,

rozhodl jsem se prijmout vas hlas pro kulaty stul v podobe nize
uvedene a verejne zaslane. Odpovidam rovnez verejne, aby bylo mozne
vznest pripadne namitky z jakekoliv strany.

    Radek Seifert, moderator