Upozoneni

jan Pokorny pokornyj na braillnet.cz
Středa Červen 2 07:19:30 CEST 1999

Vazeni fandove,

minule zablokovani schranky jsem pomerne snadno odstranil pomoci programu TELNET, ktery je standardne soucasti Windows. Behem cca 7 minut spojeni byl problem odstranen. Pokud by nekteri z vas chteli vedet podrobnejsi postup pri pouziti tohoto programu, napiste mi na moji soukromou adresu.

Srdecne vas vsechny zdravi

				J. Pokorny
				pokornyj na braillnet.cz