Demokracie je krehka kvetinka

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Úterý Červen 1 16:32:17 CEST 1999

Vazeny pane Seifert, dovolte abych hned v uvodu citoval z Vaseho mailu.

> Vyskytl se napriklad nazor, ze nase
konference je nejmene demokraticka siroko daleko... No vidite, a ja
si denodenne lamu hlavu s tim, jak zapojit vsechny cleny do deni
kolem konference, vymyslim si hlasovani, aby nikdo nemel pocit, ze tu
nekdo jen tak o necem rozhoduje, branim se tomu, aby Pravidla
obsahovala i barvu kapesniku kazdeho fandy - presto se muze zdat
nase konference i takova. Je to pro mne duvod k zamysleni, proto bych
privital i vase nazory, take se domnivate, ze je FANDA
nedemokraticky? Pochopitelne i o tom budeme mit prilezitost pohovorit
v Olomouci, ale diskuse na toto tema by ani po dratech vubec
neskodila - a za nebojacny postoj a veskerou kritiku vsem predem
dekuji.

Tak tedy pane Seiferte, zrejme mate na mysli muj mail ktery jsem zaslal
na Vasi soukromou adresu, jmenoval se "hlasovani - opakovani" a znovu
jsem v nem, na Vasi zadost opakoval ta 3 jmena lidi, ktere bych navrhoval
ke "kulatemu stolu" v Olomouci.
A pri te prilezitosti jsem se Vas dovolil zeptat, proc smime davat
hlasy jen trem lidem, kdyz onech diskutujicich ma byt pet? Co jste
mi na to odpovedel to jiste vite. Ale pochopil bych, ze Vas takovy
dotaz, v obdobi kdy pripravujete setkani v Olomouci, mohl nastvat.
To by ovsem nemelo byt duvodem k tomu, abyste nyni napsal, ze se vyskytl
nazor obvinujici konferenci, to jest Vas, s nedemokraticnosti. Ja
jsem jen v takove male poznamecce k tomuto dopisu napsal, ze jsem
se jeste nedostal k precteni si celych novych pravidel konference.
Ale ze mam pocit, ze jsem clenem konference s nejprisnejsimi pravidly
siroko daleko.
A to je cele. takze; pokud ted budou mnozi kolegove zasilat podpurne
maily ve kterych budou odsuzovat toho kdo takovymto nepristojnym zpusobem
napada "naseho moderatora" a "nasi konferenci", budou bojovat s drakem,
ktery ovsem zadnou princeznu nesezral.
	S nebojacnym postojem

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.