Mail od Martina Berana mi zakous pocitac. Mira Lacina

Neděle Únor 28 03:04:07 CET 1999

Mirku (a ostatni),

ten dopis mel (opet) UUEncodovanou prilohu, kterou Tvoje verze
Internet Mailu (4.70.1161) z neznamych duvodu nejak nesnasi. Honza
Priborsky, ktery ma stejnou verzi a stejne problemy, to nejak umi
obejit - viz jeho mail do konference z 1. unora. Rosta Holy, treti
fanda s touto verzi, vsak - jak mi kdysi psal - podobne problemy
nema. Nemas nahodou - stejne jako Honza Priborsky - ozvuceni od
ELVOSu?

Ahoj

Michal