take se ozyvam (AD: GIN)

Pondělí Únor 22 12:04:18 CET 1999

Dekuji za informaci. Problem, o kterem jsem slysel, spocival spise v
nejake chybe souboroveho systemu - rano napsany a ulozeny dopis pry
obcas nebyl v poledne k nalezeni. Az budu nekdy na Harfe na SONSu,
kde jsem to kdysi zaslechl, zkusim se preptat, kde a jak tato
zprava/fama vznikla.

Pokud se muj dotaz nejake Arie dotkl, prosim jejiho majitele, aby se
ji - mym jmenem - omluvil. :-)

Michal Jungmann