take se ozyvam (AD: GIN)

Neděle Únor 21 16:52:21 CET 1999

Pepo (a ostatni pripadni uzivatele GINu),

dovolim si poznamenat dve drobnosti:

1. Novy software diar (opet) normalne obsahuje - pokud stale mate
GINa zapujceneho, domluvte se s Jirkou Mojziskem na jeho zaslani.

2. GINy, ktere jsou k dispozici na SONSu, byly vyrobeny jako prvni -
overovaci - serie a nejake "mouchy" se na nich pochopitelne najdou.
Nove serie - ktera bude (doufejme:-) co nevidet k dispozici - by se
tyto problemy jiz tykat nemely. Ostatne, vsechno je vetsinou mozne
opravit a vylepsit - prvni nutna podminka vsak je, aby o zjistenych
chybach vedeli autori.

Pokud mate kdokoli jakekoli pripominky ke GINovi, a zejmena pokud
najdete nejakou chybu v software, reknete nam je! Mate-li problem se
spojenim na Jirku Mojziska, muzete je posilat i na moji adresu,
slozitejsi pripady, ktere by se spatne popisovaly, muzeme pripadne
projednat i po telefonu.

MMCH, kdyz uz jsme u tech chyb, slysel jsem, ze Aria dlouhou dobu
"ztracela" ulozene soubory. Muzete mi to nekdo - kdo ji znate a
pouzivate - potvrdit nebo vyvratit? Diky.

S pozdravem

Michal Jungmann