anglictina

Jan Snyrych Snyrych na km1.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Únor 18 12:15:34 CET 1999

Ahoj Ondro a vsichni ostatni fandove,

  nektere ucebnice anglictiny jsou k dispozici v centru Tereza.
Seznam naskenovane literatury se da stahnout z adresy
MAISER na TEREZA.FJFI.CVUT.CZ prikazem SEND TERINDEX.TXT. V pripade
zajmu o jakykoli z naskenovanych textu, muzete prijit do Terezy a po
predlozeni prukazu ZTTP a podepsani prohlaseni o tom, ze texty
nebudete dale sirit, si je muzete odnest na diskete.

Honza Snyrych