Setkani

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Únor 16 15:06:09 CET 1999

Vazeni a mili fandove,

jen par slov k setkani; mate-li dojem, ze by se setkani melo
uskutecnit tam ci onde, zda se mi, ze toto prani je prilis malo.
Objevil se tu sice Olomouc, ale nikdo nevyvinul snahu tuto moznost
proverit a vejit v jednani s temi, kteri pobocku v Olomouci
provozuji. Obavam se, ze jen tak vyslovena prani jsou bezpredmetna.
Bratislava je sice daleko, pan Csepi vsak svou kandidaturu podeprel i
zcela jednoznacnou aktivitou, jejiz vysledkem je moznost usporadat
zcela realne setkani v Bratislave treba zitra. Pri navrhovani dalsich
moznosti prosim zvazte realnost vasi nabidky.

Jsem rad za nabidku pana Konecneho a velmi si ji vazim, obavam se
vsak, ze ctyri hodiny jsou prece jen trochu malo a nase setkani by
tak zrejme odeznelo bez jakychkoliv skutecnych vysledku - mohu-li to
tak nazvat. To jiz reaguji na navrh Michala Jungmanna; uznavam, ze
vikend by byl zrejme idealni, obavam se vsak, ze nerealny. Ubytovani
je totiz velmi limitujicim kriteriem pro setkani kdekoliv, navic si
nejsem jisty, zda bychom pri nasem zcela prvnim setkani cely vikend
vyuzili. Proto se osobne domnivam, ze setkani by melo byt jednodenni,
i kdyz priznavam, ze lide z daleka to budou mit velmi tezke. Ale je
mozne si soukrome v meste konani zajistit nocleh a vratit se domu
druhy den.

Posledni poznamka k panu Plachemu; setkani skutecne nemuze plnit
funkci vzdelavaci nebo neco podobneho, o to mu snad vubec nejde. Jde
o zivou vymenu nazoru, vymenu software, poznani se navzajem a
zajimave formy prezentace. Obavam se, ze skutecne nic vic neni v
moznostech podobneho setkani, zadny - byt i maly - kurs nemuze
nahradit.

Zacatkem brezna bych do konference rad predlozil prvni navrh programu
setkani, proto prosim o zasilani dalsich podnetu.

Predem velmi dekuji a tesim se na dalsi diskusi.

    Radek Seifert, moderator konference