vec Lynux

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Úterý Únor 16 10:51:22 CET 1999

I kdyz vetsina z nas kteri odebirame Neviditelneho psa jej dostavame
jen v mailove verzi, probihaji na jeho dalsich strankach diskuse
na ruzna temata, ktera mailova verze jiz zpravidla nezachycuje.
	Jedna z takovychto diskusi, se tyka i operacniho systemu Lynux. A
protoze se mi nedavno dostal do ruky jeden z prispevku na toto tema,
nabizim jej zajemcum v priloze teto zpravy. Je v plne diakritice,
v Kamenickych. Kdo o toto nema zajem, at prosim zpravu vymaze bez
zbytecneho cteni.
	I kdyz aplikace systemu na pocitac s Windows 3.1 a Dosem je asi dosti
specificka a primo nesouvisi s konfiguraci nabizenou Brailcomem,
uvadim jej zde jen pro ukazku, ze nic neni jednoduche. Nakonec, kdo
na to trochu vidi nebo se umi orientovat na beznych WWW strankach
"Psa", muze casem udelat nejake celkove shrnuti teto diskuse, se vsemi
pro a proti. Bylo by to jiste zajimave pro nas vsechny.
	s pozdravem

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.