poslednych par prispevkov

Ladislav Csepi lacoc na netlab.sk
Sobota Únor 13 13:48:27 CET 1999

Zdravim spolufandovia!
Vcera sa na mojom stole objavili dalsie zaujimave prispevky ohladom Gyna, Arii pripadne Braill'enspeaku.
Dovolte mi teda, sa k nim vyjadrit:
Suboj Aria-Gyn pokladam za vhodny, avsak pocas 4 hodin, ktore by sme
mali k dispozicii keby sa stretnutie fanusikov konalo v Brne ako sprievodna
akcia Tmavomodreho festivalu, si neviem predstavit. Ak vsak mam pravdu
povedat, keby sme sa tam nahodou zisli viac ludi nez 5 mam silne obavy,
ze by po 4 hodinach vsetci odchadzali s pocitom, ze bol casovy nedostatok.
Okrem ineho tiez predpokladam, ze o naplni stretnutia pride este viacero
navrhov a napadov od vas, co by sa dalo este zaujimaveho priniest.
Preto sa nazdavam, ze ak by sme mali byt pod casovim tlakom, bol by
to dost demotivacny faktor. Skor mam taku predstavu, ze by sme si
to mali tak zorganizovat, aby sme povedzme mali k dispozicii znacnu
cast dna a keby sme vycerpali program skor, nez by prisiel cas odchodu,
mohly by sme sa spolocne slobodne rozhodnut, ci uz pojdeme skorejsimi
vlakmi domov, alebo zvysny cas este nejako prijemne stravime, povedzme
slusnou dyskusiou a slusnym posedenim pri madarskom gulasi. Zo skusenosti
s podobnych akcii v oblasti mediciny mozem povedat, ze spociatku sa
zda ze je casu hodne a nakoniec sa zisti, ze uz to, alebo ono sa nestihlo
povedat, ukazat, ci predyskutovat.
Nuz samozrejme, ze ak bude mienka ostatnych odlisna, prisposobim sa
no vzdy je lepsie ked mame casu nazvys, ako ked ho mame nedostatok.
Jo: este k tej sutazi Aria-Gyn ak dovolite, rad by som sa jej tiez
zucastnil so svojim uz spomenutym elektronickym zapisnikom Braille'enspeakom,
prirodzene ak bude aj z vasej strany zaujem o tuto vec.
Myslim, ze Braille'enspeak tu spomenul aj pan Seifert, zaujimalo by
ma ako ste sa k nemu dopracovali? Ci uz od nejakeho slovenskeho kolegu?
Alebo sa snad nasiel volakto, co by bol ochotny distribuovat Braille'nspeak
aj v Cechach?
Jo: a snad este perlicka k tomu stretnutiu; samozrejme, ze nie som
proti stretnutiu fanusikov v Brne na tmavomodrom festivale, minuleho
roku som tam bol na vystave a bolo to dobrucke a zaujimave. Toho roku
tam chcem ist tiez, len to stoji a pada na tom, ci najdem vhodneho
obetneho baranka, ktory ma tam odprevadi a k tomu by som tam rad zostal
aj na sobotu aby som neprisiel o internet a pripadne stretnutie fanusikov.
Ak to vsetko takto bude uz vopred sa tesim a kedze aj ja mam rad dobre
jedlo a v Brne som volakedy studoval premyslam do ktorej Restauracie
zabludim na knedliki s kapustou "zelim", no urcite viem ze pri takychto
prilezitostiach neodolam a vzdy sa dobre "napraskam", avsak pit nepijem,
lebo som aj epileptik. No to je detajl a uz sa mi zda, ze pisem aj
veci, co do konferencie nepatria a tak je zahodno tento prispevok
ukoncit.
Jo: pre ludi oblubujucich dobre jedlo, ma napadlo este jedno "lakadlo",
ak sa mi podari v ramci organizacie dohodnut s nasim mesiarom, v ramci
obcerstvenia mozem na stretnutie do Bratislavi dotiahnut aj nejake
kila Cabajskej klobasy ak samozrejme nebudete mat vyhrady, no to nemozem
 naisto slubit, este napisem.Tak to uz snad naozaj vse.
s pozdravom
Laco