Jeste ke Ginovi

Konecny na polymer.cz Konecny na polymer.cz
Pátek Únor 12 11:39:26 CET 1999

Ahoj fandove,
jiz nekolikrat jsem reagoval na nektere podnety. Moje prispevky
vsak do fandy z duvodu  me blbosti nedorazily. Ted uz to snad bude v poradku
a tak posilam znovu jeste ty prispevky, o kterych si myslim ze by
mohly byt jeste trochu aktualni.

**

Chtel bych jen malinko doplnit informaci o ginovi od pana Vychodila
 a pripojit svuj nazor. Me se na nem libi to, ze je velice pohotovy.
Napriklad nalezeni telefonniho cisla od zapnuti Gina je otazkou nekolika
malo vterin. Tuto pruznost umoznuje mimo jine i skutecnost, ze pri
vypnuti Gina neni nutne ukoncovat konkretni funkci. Takze napriklad
pokud mam rozectenou Zoru, cteni prerusim a gina vypnu, tak po jeho
opetovnem zapnuti mohu stiskem jedine horke klavesy pokracovat na miste, kde
jsem prestal cist. Za dalsi klad povazuji sice ne prilis
pekny, ale zato prakticky design. diky portum a klavesam zapustenym
pod uroven horniho krytu je Gin pomerne dobre chranen proti mechanickemu
poskozeni pri prenaseni. A do tretice jsem mile prekvapen
vhodnosti volby akumulatoru, ktery je podle mych zkusenosti s Eurekou
a predevsim s Arii nesrovnatelne spolehlivejsi.Uprimne receno to neni
vlastnim akumulatorem, ale to uz by bylo zase na jine povidani.
A srovnani s Arii? To je take moc dlouhe povidani. Takze koho to
zajima, muze se obratit na mou soukromou adresu:
Konecny na polymer.cz
Rad vam prozradim to, co vim.
Navrh Michala na souboj Gina s Arii vyvolal na me tvari trochu usmev.
Ale nakonec proc ne. Pokud vsak chcete jit do detailů, rezervujte
si pro tento souboj alespon jeden den. Ale ani pak zrejme nebude mozne
vyhlasit jednoznacneho viteze. Kazde z techto zarizeni je v necem
 lepsi a v necem horsi. Zalezi tedy na kazdem z uzivatelu, ktere z moznosti
techto zarizeni uprednostnuje.

**

A jeste jeden opozdeny prispevek.
I ja bych se chtel pripojit ke stanoviskum panu Jungmanna, Kubace
  a  verim ze i dalsich.
-(Jungmann) . .mam  za to, ze konference byla (mimo jine) prave pro podobne
dotazy (a  odpovedi), ktere mohou zajimat vice uzivatelu zrizena a byla by
skoda  je z ni vytlacovat.
-(Kubac) ...Ale ja uz jsem ziskal radu poznatku prave z odpovedi, urcenych
jinym fanouskum...

Ale  jenom kvuli tomu bych nepsal. Chtel bych trochu reagovat na zpravu
pana Kubace:
...Jeste by se mohl sjezd uskutecnit jako doprovodna akce Tmavomodreho
festivalu.

Priznam se, ze mne tato myslenka napadla ve chvili, kdy jsem si precetl
novorocni namet Radka Seiferta. Ale nez ucinim nejakou konkretni nabidku
 do "eteru, tak si musim jeste udelat presne predstavy o technickem i
organizacnim zabezpeceni a vubec o tom, co bych vam vlastne mohl nabidnout.
Jiz
dnes vim, ze by se mohl uskutecnit v sobotu 22. kvetna, ze teto "odborne
casti" bychom mohli venovat nejvyse 4 hodiny, ze alespon 1 hodinu budeme
muset venovat i tem, kteri se s pojmy internet a  elektronicka konference
teprve seznamuji a zcela urcite vam nebudu moci nabidnout madarsky gulas,
cimz vlastne prichazim o nejvetsi lakadlo. Mohu
vas vsak ujistit, ze v ramci Tmavomodreho festivalu urcite probehne jiz
tradicni prehlidka vypocetni techniky a v prednaskove casti nejake
povidani o internetu, elektronicke poste a konferencich, do nejz bych
 rad zakomponoval i nase setkani v jiz vyse zminenem casovem rozsahu. O
podrobnostech se ale vcas dozvite na strankach zory i v nasi konferenci.
Navrhuji proto nezrikat se nabidky naseho slovensko-madarskeho pritele. Obe
eventualni setkani se navzajem nevylucuji.

Chcete li mneobohatit o nejake namety, rad je privitam na sve soukrome
adrese:
Konecny na polymer.cz

Vsechny vas srdecne zdravi a pekny den preje J. Konecny.