gin ("Navrhuji pro Setkani")

Pátek Únor 12 02:43:56 CET 1999

Ondro,

ackoliv Ariu (na rozdil od GINa) dukladne neznam, o tvrzeni "on ma
stejne funkce jako Aria" mam urcite pochybnosti. Misto neplodne
mailove diskuse na toto tema vsak navrhuji zaradit na program
Setkani "souboj" Aria versus GIN.

Moje predstava - kterou timto nabizim k rozvinuti - je nasledujici:

Majitele GINu a Arii by si sve milacky privezli s sebou na Setkani a
ve vyhrazeny cas by se s nimi posadili do "ringu". Sve "borce" by
asi nejprve (strucne!) predstavili a potom bychom jim my ostatni
okolostojici (ci okolosedici) zadavali ulohy, jejichz zvladnuti od
zarizeni tohoto druhu ocekavame. Zastupci kazde "staje" by vzdy mozne
reseni vysvetlili a nasledne ihned v praxi predvedli. A po pripadnych
dotazech by nasledovalo dalsi "kolo" ukolu - az do vycerpani
vyhrazeneho casu, predvadejicich nebo baterii...

Myslim si, ze by se tento "souboj" mohl obejit bez vyhlasovani vitezu
a porazenych (a s tim spojene revnivosti) - zaver necht si udela
kazdy z divaku sam. Je nakonec dost mozne, ze jednoho okouzli slecna
Aria a druheho hned vedle nadchne pan GIN...

S pozdravem

Michal Jungmann