gin.

Pátek Únor 12 02:43:56 CET 1999

Ahoj Ondro (a ostatni fandove),

pokusim se ihned zodpovedet Tve otazky ohledne GINa:

1. Vyhradnim distributorem GINa je firma GALOP - kontakt je myslim
znamy, pripadne mohu poskytnout.

2. Zakladni model stoji stale 19.900 Kc, model GIN+ (doplneny o
externi ZIP mechaniku) pak 24.900 Kc (oboji vcetne DPH). Jako u
jinych pomucek je mozne pozadat o pripevek prislusny mistni ci
okresni urad.

3. GIN je stale stejne velky, tedy 180 x 100 x 21 milimetru (format
mensi A5), hmotnost je cca 350 gramu.

4. Disketova mechanika pripojitelna ke GINu neni momentalne jeste k
dispozici, ale stale se o ni vazne uvazuje. Komunikace s okolim je
nyni mozna pomoci "velkeho" pocitace (a pripadne jeho mechaniky), ke
kteremu se GIN pripoji seriovym nebo paralelnim kabelem. Komunikace
je velmi jednoducha, je mozne snadno prenaset jak jednotlive soubory
(ci jejich casti) tak kompletni "zalohu" celeho obsahu pameti. Tesne
pred dokoncenim je moznost cteni a ukladani souboru z/na externi ZIP
mechaniku.

Jednu Tvou otazku jsem nezodpovedel, totiz KDY bude GIN k dispozici.
Melo by to byt velmi brzo (ted se jiste mnozi usmeji, tohle se tvrdi
jiz dva roky...:-), presnejsi termin se zitra pokusim zjistit a dam
Ti vedet, az se neco dozvim.

Ahoj

Michal Jungmann