gin.

Ondrej Dvorsky dvorskyo na gytool.cz
Čtvrtek Únor 11 16:38:14 CET 1999

Pane vychodile,

rad bych se vyjadril k ginovi. On ma stejne funkce jako aria, az na tech
sest druhu budiku. No ale nicmene si myslim, ze ty druhy budiku nejsou tak
dulezite. Ja uz mam osobne ariu dva roky a pohoda. Uzivam samozrejme take
notebook a brachovo pentium. Kombinuju dos s windowsem podle toho, jak se
to zrovna hodi.

  A ted bych napsal neco na trosku jine tema, a to setkani fandu. To
komarno je fajn. Ja ale navrhuji olomoucky tyfloservis. Co vy na to?

Mejte se vsici moc pekne

Ondra