jsme rozdeleni

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Únor 10 18:47:14 CET 1999

Mila Marusko,

dovol, abych s tebou nesouhlasil; z tveho mailu bylo citit jakoby
uzivatele DOSu nejak zaostavali za uzivateli Windows. A uz vubec si
nemyslim, ze by WordPerfect zapadal v zapomeni. Trochu te jako
uzivatelku znam, myslim, ze zrovna ty bys byla pomerne dost nemile
prekvapena, jak nepohodlne a nemozne je nekdy pod Windowsovskym
Wordem sestavit opravdu pekny text. Podle meho nazoru je WordPerfect
stale jeste nejlepsi nastroj pro psani textu zrakove postizenymi
uzivateli, problem je spise v jeho neznalosti. A pises-li navic jenom
trosicku rychleji nez datel tuka do stromu, pak zapomen u Windows na
nejakou rozumnou odezvu klavesnice. Doporucuji nevzdavat se nekterych
nastroju jen proto, ze tu jiz nejaky ten patek existuji, rozhodne
prave WordPerfect neni ten spravny priklad - coz mi jiste potvrdi i
zbehli uzivatele Windows.

K tvemu druhemu nazoru - aby cast setkani fandu bylo vyuzito pro
jakesi proskoleni dosaru od windowsaku - dovolim si poznamku nikoliv
jako moderator ci organizator, ale jako bezny radovy fanousek;
nemyslim, ze by to bylo dobre. Ani zaklady Windows se nedaji odbyt
nekolika vetami, ten, kdo ma opravdoby zajem o tento system, si
jednoduse musi nalezt cestu k seznameni se s nim ve svem vlastnim
zivote. Tvuj navrh by podle mne stal setkani zbytecne mnoho casu a
vedl by prave k onomu rozdeleni, ktere rada fanousku odmitla, a sice
proto, ze by zde jedna skupina na ukor druhe ziskavala a druha
davala. Primlouval bych se za opusteni myslenky nekoho na setkani
vzdelavat, domnivam se, ze na to nejen absolutne nebude cas, ale
nebylo by to ani pri takovem setkani vhodne. Zduraznuji jeste jednou,
ze toto je muj osobni nazor co by fanouska, v pripade prehlasovani ci
jinak vyjadrene podpory pro jakesi skoleni pochopitelne budu
respektovat vuli vetsiny.

Jeste bych dodal ke svemu predchozimu mailu; pokud by se nasel nekdo,
kdo by chtel na setkani fandu nekomu neco nabidnout, pak k jiz drive
uvedenym udajum dopiste i:

verze programu
s jakym vystupem budete program predvadet

    S pozdravem
    Radek Seifert