scanovani

Ondrej Dvorsky dvorskyo na gytool.cz
Neděle Únor 7 20:53:02 CET 1999

Pane Lackovsky,

ja jsem moznost porovnat scanovani mel a musim rici, ze chybovost je
vpodstate stejna

Ondra

----------
Odesílatel: Jozef Lackovsky <lackovsky na braillnet.cz>
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Předmět: scanovani
Datum: 6. února 1999 23:57

Milí fandove
ve fanda klubu jsem teprve nedlouho a tak se omlouvam jestli jste o
problemu scanovani jiz diskutovali.
zabyvam se scanovanim ruznych knih, ktere pri cteni zaroven opravuji
a pak je posilam Zdenkovi.
Zajimalo by mne jestli nekdo z vas zkusil nascanovat tentyz text pod
dosem a potom pod windows a jestli porovnal chybovost techto dvou
recognit.
Pokud nekdo ma zkusenost, napiste mi, prosim.
S pozdravem
     Jozef L.