jsme rozdeleni

Jan Pokorny pokornyj na braillnet.cz
Pondělí Únor 8 14:56:08 CET 1999

Dobry den pane Hloch i ostatni fandove,

myslim, ze neni na miste, abyste se citil nejak menecenne jen kvuli
tomu, ze jak rikate "zatim pouzivate DOS". Ja sice patrim k tem, kteri
vyrazne pouzivaji pri sve praci na PC prostredi Windows, presto nedam
na MS-DOS dopustit. Pravdou je, ze nektere aplikace v prostredi Windows
mohou pracovat rychleji, mozna spolehliveji a snad se dokonce mohou
obsluhovat i pohodlneji, ale to je vzdy jen veci nazoru a zvyku. Ono
napr. pekne pohrati s davkovymi soubory v DOSu je napriklad pro mne
bezkonkurencni. A uz jsem se dostal i do te situace, ze jsem nebyl
schopen pocitac "rozjet" jinak nez v DOSu. Jak bylo potom dobre, ze
se clovek v tomto prostredi alespon trochu orientuje, aby si opravil
ze zálohy to, co predtim ponicil! A nemluvim o tech nejruznejsich
programech, ktere leckdy dokazi kompenzovat to, co v zadnych Windows
nenajdete nebo je to v podobe pro slepce nepouzitelne.

Kdybych ale chtel vychazet z Vasich pocitu rozdeleni, spise bych citil
urcitou odloucenost uzivatelu karty PC-Vox. I kdyz jsme se spolu s
 panem Priborskym nekolikrat pokusili "prorazit", nedarilo se nam,
a tak jsme se radeji uchylili "do vln" soukrome posty. Take bychom
se mohli citit diskriminovani, ze na KUK je spousta stavacu, problemy
s nim se resi temer denne a my máme smulu. Ale ja si to tak neberu.
Proste "KUKaru" je drtiva vetsina a tak jsou nase zajmy na okraji.
To ovsem nijak nesnizuje muj zajem o tuto konferenci, i kdyz patrim spise
k "posluchacum" nez k diskutujicim.

Srdecne vas vsechny zdravim

				Jan Pokorny

na