scanovani

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Pondělí Únor 8 14:16:55 CET 1999

To porovnavani by snad nejlepe mohli provest Elvosaci, ti snad maji
programy pro Dos i Windows.
	Ja jako windowsak s Wintalkerem mohu jen rict, ze i u nas v podstate
recognita cte a uklada v Latin 2. Jenze to jde hned do virtualniho
okna a tam si to kazdy uklada, spravidla v kodovani Windows.
	Vim to, protoze jsem jednou program Paperport rozhodil a musel jsem
ho nastavovat. To bylo predloni, po te velke vode a nam sel jen jeden
telefon v budce. Od ni jsem klusal domu a porad jsem si opakoval Patrikovy
rady, co vsecko musim "vybrat, zaskrtnout a odentrovat", aby se mi
to povedlo.
	Vsechny zdravi

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.