jsme rozdeleni

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Neděle Únor 7 22:39:39 CET 1999

Ahojte Fandove,
K Jirkove mailu bych chtel podotknout, ze pusobi velice pesimisticky.
To je podle mne zcela zbytence. Ja sam, prestoze se docela ve Windows
vyznam, stale jeste prevazne pracuji v Dosu. Vybiram si, protoze
nektere veci jako prace se zvukem ci stahovani s ftp je ve Win
rychejsi a jednodussi. Ale na Wp furt nedam dopustit a i s dosovskym
Lynxem jsou podle mne WWW stranky prehlednejsi. Ale nerad bych, aby
se tu rozbehla diskuse, jestli je lepsi Win ci Dos. To je nakazdem z
nas. Spise jsem chtel poukazat na to, ze nam vsem prece jde hlavne o
to, aby pocitac nedelal otroka z nas, ale mi z nej. Proto jsou
vsechny maily resici tento problem urcite prospesne pro kazdeho.
Takze si myslim, jirko, ze se urcite nestane, ze by si si ze setkani
neodnesl nic noveho a taky prece jenom jde o to, ze bychom se mohli
trochu blize poznat, ne? Urcite bych zatim tuto konferenci nedelil na
Dosare a na Windowsaky.
no a jeste k tomu, ze jsou nekteri clenove teto konference pasivni.
To je prave na te konferenci hezke, ze se bud muzete aktivne ucasnit
a nebo, ze muzete bezestudu poslouchat a cerpat uzitecne ci mene
uzitecne informace. Takze ti kdo nemate chut psat, klidne dale jen
naslouchejte, ale jestli se jen stydite, tak na to zapomente a hura
do toho!!!!
Trochu jsem se rozepsal a tak to by snad stacilo.
S pozdravem Zdenek!