opet ja...

Josef Drabek drabek na chr.czn.cz
Pátek Únor 5 21:08:14 CET 1999

Dobry den,
pouzivam tez k trideni na FTP WinCommander. Udivilo mne, ze Pepovi
H. se radi soubory opacne, coz se mi nikdy nestalo. Vzdy se radi od
nejnovejsiho. Pri blizsim zkoumani jsem zjistil, ze automaticky jak
dam polozku ctrl+f5 zmeni se mi polozka v menu "Opacne poradi zaskrtnuto".
Kdyz chci dat razeni podle abecedy dam ctrl+f3 a soubory se radi od
a do z. V menu opacne poradi zaskrtnuto zmizi.
Nevite cim to je a proc Pepovi H. to tak nebehá?

Zdravi Pepa D.