setkani.

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Pátek Únor 5 16:27:27 CET 1999

Nejprve predavam dopis pana Laciny, snad se na me nebude zlobit, ale
je vhodnejsi resit jeho dotazy pres konferenci...

> Ahoj Radku
>
> Dríve nez se pustím do srazu FANDU.
>
> Upozorním tě na jinou věc.
> Podívej se na seznam clenů konference: Najdes tam jednoho clověka s dvěma adresami.
>
> rudolf.osikovski na post.cz
> Rudolf.Osikovski na seznam.cz
>
> SRAZ FANDU
>
> Laco nabidl SLOVAC s dobrym GULASEM, odezva na to byla, to by jsme si nechali líbit vsichni.
> Otázka základní. Je nás uz 60:Co si predstavovat pod pojmem sraz? Ozrat si drstku s kamárády Nebo tam jet s pocítacem a zdokonalit se?
> [...]

Ahoj Mirku - smim-li reciprocne pouzit tykani, ackoliv se nezname

K te prvni zalezitosti tolik, ze nikdo neni omezen poctem adres, na
ktere chce odebirat nasi konferenci. Umim si predstavit hned nekolik
duvodu, proc je to nekdy vyhodne. Pravda je, ze to snad muze ponekud
zkreslovat pocet prihlasenych uzivatelu, ale to neni duvod pro
zavedeni restrikce v tomto smyslu.

Obavam se, ze jsi ne zcela presne pochopil, o co myslence setkani
fandu jde; v zadnem pripade nejde o ryze pratelske posezeni v
pohostinskem zarizeni - jak si to vystizne nazval - a nejde take o to
nekoho neco ucit nebo v necem ho zdokonalovat, ostatne to uz VUBEC
ne. Doposud se stale branim vyslovovat nejake sve predstavy a napady,
strasne rad bych, aby slo o diskusi verejnou. Nicmene tolik snad mohu
rict, ze podle mne jde predevsim o to pohovorit si na zajimava
temata, trochu se poznat, snad i sdelit si dojmy z konference nazivo
a zamyslet se nad tim, jak by ji slo vylepsit. Pokud by se nam pritom
podarilo neco zajimaveho predvest, ukazat, pak to bude jen a jen
kuprospechu.

To, co jsem tu nyni nastinil, je pouze hruby napad, formu snad
nalezneme jiz spolecne. O miste a datu konani je, myslim, ponekud
predbezne uvazovat, nechceme prece delat setkani pro setkani.

V zadnem pripade se nepokousej prirovnavat rekondice ci podobne akce
se zamyslenym setkanim, jde o diametralne odlisnou zalezitost. Na
ostatni tve podnety jiz snad budou reagovat ostatni fandove.

Omlouvam se, jestlize ti zverejneni tveho dopisu nebylo vhod, ale
neshledal jsem na nem nic duverneho a podle mne patri jednoznacne do
konference. Diky.

Dekuji take vsem predem za dobre napady.

    Radek Seifert, moderator konference