EMM386

Lubos Zajic zajic na braillnet.cz
Úterý Únor 2 23:46:42 CET 1999

Mili fandove,
k cemu je, prosim, program EMM386.exe? Mel jsem ho nainstalovany v
CONFIG.SYS s (asi parametrem) NOEM FRAME=NONE.
Doposud jsem nemel duvod se timto zabyvat, az v okamziku, kdy jsem
chtel po dlouhe dobe scannovat pomoci menu od firmy galop. Pri
spusteni polozky napr. "NORMALNE" z tohoto menu se vypsalo varovani,
neco v tom smyslu, ze bych mel EMM386 odstranit z pameti, pokud jsem
dobre porozumel.
Nyni se nachazim ve stadiu, kdy jsem tento program odinstaloval,
scanner i recognita chodi. Jsem jen zvedav, kdy a pri cem mi muze
EMM386.EXE chybet.
Za pripadne odpovedi predem dik,
            zdravi Lubos Zajic