opet ja...

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Únor 1 23:20:29 CET 1999

Dne 30 Jan 99 v 14:05, napsal(a) Ladislav Csepi:

> Pri ziskani hesla na Braillnet do chranenych kniznic som od pana Bajtla
> obdrzal solidny zoznam knich a vselicoho ineho co na Braillnete najdem
> - aj s instruktazou. Mna by vsak zaujimalo, co na Braillnete pribudlo
> voci zoznamu ktory som obdrzal.
> V instruktazi k prihlasovaniu sa na Braillnet bolo sice uvedeno, ze
> si mozem subory nechat zoradovat podla data, ale ako na to; som tam
> uz nenasiel. Moja prva otazocka je teda takato: Ako donutim Internet
> explorer, aby mi zoradoval subory podla data?
> Druha vec uz spomenuta vyssie je: Je vobec mozne nejakym sposobom
> [...]

mili fandove a pane Csepi,
Na tento mail bych mel asi reagovat ja. Rad vam poradim, ale nejprve
by mne zajimalo, jak to resite vy. Jestli radeji vyuzivate klasicke
ftp nebo novy http pristup. Jestli si radite soubry ci knihovny podle
data, bud ikonou na www strance http://ftp2.braillnet.cz nebo pomoci
nejakeho programu.
Myslel jsem to tak, ze pro setrideni podle data staci odklepnout
ikonu posledni zmena.
Seradit programem jsem napr. myslel, pripojit se windows commanderem a
klavesou ctrl-f5 si soubory a adresare nechat seradit primo
commanderem.
Rad bych si precetl vase zkusenosti, namety a rady, jak na to
nejlepe. Protoze z vasich mailu by se dalo vychazet, jak to jeste
lepe vyresit a jak pak vsem nejlepe poradit.
Take bych vam vsem rad doporucil, aby jste se zkusili pripojit na
nase ftp, jelikoz od nedele vam to bude stahovat minimalne dvakrat
rychleji.
Tesim se na vase reakce a navrhy.
S pozdravem Zdenek!