Zvukova karta pci64 Sounundblaster

Úterý Únor 2 00:16:57 CET 1999

Ahoj Lado,

popisovanou kartu jsem v ruce nemel, takze jen jeden obecny tip:

KUK muze s kartou pracovat dvojim zpusobem: primo a pres DMA kanal.
Primo pracuje tehdy, pokud neni nastavena promenna BLASTER (zjistis
prikazem SET) respektive pokud tato promenna obsahuje slovo "NOKUK"
(vypada tedy napriklad "BLASTER=A200 I5 D1 T4 NOKUK"). Pokud je
promenna BLASTER nastavena a "NOKUK" neobsahuje, KUK mluvi pres DMA
kanal (anebo se kousne, pokud je nastavna blbe:-). Zkus podle techto
informaci prohodit zpusob, kterym s ni KUK v DOSu pracuje - mozna by
to mohlo pomoci.

Dale by mne zajimalo, jake hlaseni to pise, kdyz se to kousne -
"Stisknete klavesu Enter..." urcite neni vsechno, neco by tomu melo
predchazet.

Treti a posledni dotaz: co to znamena "nemohu plne vyuzit MENU"?
Nejde vubec nebo jen nejak zlobi?

Ahoj

Michal