Neco zajimaveho k telefonovani pres PC

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Pondělí Únor 1 17:15:04 CET 1999

pane Kubecek, teoreticky to opravdu fungovat bez sluchatek bude. Ale,
mate-li jen trochu citlivy mikrofon, tak to v praxi hrozne vazbi a
to i tehdy, kdybyste bedny ztlumil skoro na minimum. Ono to zacina
zkreslovat, tim se trochu umaze citlivost toho mikrofonu a ten na
druhe strane Vam pak dobre nerozumi a tak dal. Uz vzhledem ktomu,
ze pred temi bednami prakticky sedite, to opravdu pres ne neni dobre.
Staci jakekoli sluchatko s 3,5 Jackem.
	S pozdravem

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.